“Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ”

Από την κα Γραμματική Καραβασιλικού λάβαμε πριν λίγο το κάτωθι σημείωμα και μήνυμα. Το αναρτούμε ως έχει για τη δική σας ενημέρωση.

«Σεβαστέ π. Χριστόδουλε, ευλογείτε.

Γνωρίζω όλα αυτά τα έτη τους αγώνες τους προσωπικούς σας και της Αδελφότητας του Ησυχαστηρίου σας για μια αξιοβίωτη ανάπτυξη της περιοχής μας. Όπως ήδη θα γνωρίζετε, έθεσα υποψηφιότητα για δημοτική σύμβουλος. Σας στέλνω το κείμενό μου που απευθύνω προς τους συνδημότες μου και το σποτ που έκανα με τη βοήθεια των συγχωριανών μου, για να λάβετε γνώση των θέσεών μου. Εάν έχετε την καλοσύνη και συμφωνείτε με το πνεύμα του περιεχομένου και θέλετε να γίνει γνωστό το μήνυμά μου στους συνδημότες μου, θα παρακαλούσα να το αναρτήσετε στο αξιόπιστο blog σας  vasilinos.wordpress.com, ώστε να λάβουν γνώση οι επισκέπτες σας.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Με εκτίμηση, Γραμματική Καραβασιλικού»

grammatiki

“Αγαπητοί μου φίλοι, φίλες, συνδημότες και συνδημότισσες,

Από το 2007 μέχρι και σήμερα, είχα την τιμή να είμαι πρόεδρος του Συλλόγου Μεγαλοπαναγιωτών Θεσσαλονίκης και όλα αυτά τα χρόνια, μαζί με τα μέλη του, αγωνιζόμαστε με ανιδιοτελή αγάπη για τον τόπο μας, τη Μεγάλη Παναγία και για τον όμορφο δήμο μας. Το τι ενέργειες έχουμε κάνει δεν είναι η στιγμή να τις απαριθμήσουμε, ούτε έγιναν με σκοπό να ανακοινωθούν σε κάποια προεκλογική περίοδο. Μοναδικός σκοπός ήταν να διεκδικήσουμε για τον τόπο μας μια αξιοβίωτη ανάπτυξη, δηλαδή μία ανάπτυξη η οποία επιλέγεται συνειδητά, είναι άξια να βιώνεται και αποτελεί αιτία προόδου, χαράς και ικανοποίησης για όλους τους πολίτες και όχι μία απλώς βιώσιμη ανάπτυξη, που μολύνει τον αέρα που αναπνέουμε, τα νερά που πίνουμε, τη γη που καλλιεργούμε, που διαλύει την κοινωνική συνοχή, διαιρεί τις οικογένειες και τις τοπικές κοινωνίες και υλοποιείται με την παρουσία των ΜΑΤ.

Επιλέγοντας την αξιοβίωτη ανάπτυξη ως μία προοπτική συνέχειας στον Δήμο Αριστοτέλη, θέτω τον εαυτό μου στη διάθεσή σας και σας προσκαλώ να συμπορευθούμε, κατοχυρώνοντας για την περιοχή και τα παιδιά μας το μέλλον που τους αξίζει.

                             Η απόφαση της επιλογής τώρα είναι στο χέρι σας!

                                                            Με εκτίμηση,

                                                Γραμματική Καραβασιλικού”

 

Leave a Reply

