ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΣ “antigoldgr.org”

vasilinos.wordpress.com

 

Αγαπητοί φίλοι, υπεύθυνοι του “antigoldgr.org”, όπως γνωρίζετε όλα αυτά τα έτη η αξιοπιστία του λόγου μου δεν έχει σχολιασθεί από κανέναν, ακόμα και από την εταιρεία, αλλά και από τα blogs που πρόσκεινται σε αυτή. Αυτό το συγκεκριμένο διάστημα ως άνθρωπος έχω ξεπεράσει όλα τα όρια της αντοχής μου και μάρτυς μου ο Θεός, φτύνω αίμα καθαρό. Ο αγώνας κατά της τεράστιας διαφθοράς είναι άνισος. Έγραψα λοιπόν την κατεπείγουσα αίτηση-αναφορά μου προς το ΥΠΕΚΑ (Γενική Δ/νση Φυσικού Πλούτου), γεμάτος αγανάκτηση, και για πολλούς «παραφερόμενος». Η εταιρεία σεβάσθηκε την αξιοπιστία του λόγου μου και δεν έκανε κανένα απολύτως σχόλιο, το ίδιο και όλα τα blogs τα προσκείμενα σε αυτήν. Πλήθος πολιτών με ενθουσιασμό αναπαρήγαγαν το άρθρο μου σε όλα τα μέσα της κοινωνικής δικτύωσης. Μόνον ένα blog φρόντισε να κάνει αρνητικό σχόλιο και να αναρτήσει και κακόβουλο σχόλιο πολίτη από κάτω, κι αυτό είναι το δικό σας blog.

Σε έναν αγώνα όπου κινδυνεύουν με φυλάκιση 350 κάτοικοι, διακυβεύονται τα συμφέροντα των επόμενων γενεών της τοπικής κοινωνίας κ.λ.π., δεν είμαι διατεθειμένος να αφήσω κανέναν, με κανένα σχόλιό του να σκιάσει την αξιοπιστία των λόγων και των έργων μου. Σέβομαι και το σχόλιό σας και την κριτική σας και την επιλογή σας να τα ασκήσετε αυτά δημοσίως. Σας έδωσα τον χρόνο περίσκεψης. Τώρα θα σεβασθείτε κι εσείς τον προς εσάς -κατά την επιλογή σας- δημόσιο λόγο μου.

Πριν όμως εκφέρω αυτόν τον λόγο, για να μην αδικήσω κάποιον, ζητώ από εσάς την ακόλουθη διευκρίνιση. Επειδή το blog “antigoldgr.org” είναι μέσο έκφρασης του Παρατηρητηρίου Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων (Π.Μ.Δ.), ενός Παρατηρητηρίου του οποίου μέλη είναι λαμπροί και εξαίρετοι Καθηγητές με ήθος, που τους σέβομαι απεριόριστα. Θέλω λοιπόν με σχόλιο που θα αποστείλετε απόψε στο «vasilinos.wordpress.com», να μου διευκρινίσετε: α) Το σχόλιο εγράφη με την έγκριση του συνόλου των μελών του Π.Μ.Δ.;

β) Το σχόλιο είναι του νομίμου εκπροσώπου του Π.Μ.Δ. κ. Παπαγεωργίου; ή γ) είναι ενέργεια της διαχειρίστριας του blog;

– Μετά το θέμα που δημιουργήθηκε, ποιος είναι αυτός που εμμένει στο να παραμένει το σχόλιο στο επίσημο blog του Π.Μ.Δ.;

Περιμένω απόψε τη διευκρίνιση αυτή.

Τώρα το σίγουρο είναι ότι όπως σας υποσχέθηκα, θα σας απαντήσω εκτενώς, απολύτως εμπεριστατωμένα, και θα πρέπει να μάθει ο κόσμος από πού εκπηγάζει το σχόλιό σας, αλλά όπως κατανοείτε άλλο είναι να σας απαντήσω για το πότε γιορτάζει ο Άγ. Δημήτριος που όλοι γνωρίζουν ότι γιορτάζει στις 26 Οκτωβρίου και άλλο είναι να σας απαντήσω για το πότε εορτάζει ο αη Γιάννης. Γιατί άντε να θυμηθείς πότε γιορτάζουμε τη σύλληψή του, πότε γιορτάζουμε τη γέννησή του, πότε γιορτάζουμε την υπ’αυτού βάπτιση του Κυρίου, τον αποκεφαλισμό του, την πρώτη εύρεση της Τιμίας κεφαλής του, τη δεύτερη εύρεση της Τιμίας κεφαλής του, την τρίτη εύρεση· δεν ξέρω αν υπάρχει τέταρτη κ.λ.π. Όπως καταλαβαίνετε, ήδη μελετώ τις γιορτές, απλώς θα κάνετε λίγη υπομονή.

Διευκρινίζω ότι εν ώρα που φτύνω αίμα, δεν έχω την πολυτέλεια να κάθομαι και να κάνω “ψυχοθεραπεία” σε κάποιους. Ούτε έχω τη δυνατότητα να κάθομαι επί μέρες να γράφω και κάποιοι όταν αυτοί αντιμετωπίσουν τα «ψυχολογικά» τους και αποφασίσουν να κατεβάσουν το σχόλιο, να το κατεβάσουν όποτε θέλουν. Θα υποστούν τις συνέπειες· εξάλλου για την παράβαση μιας Εύας μέσα στον παράδεισο, υφιστάμεθα εμείς ακόμα τις συνέπειες.

 

Leave a comment