Προς antigoldgr.org/ blog: «Σαν παπάς που είμαι, είμαι σε θέση εάν το επιθυμείτε, να σας αποδείξω πόσες φορές τον χρόνο γιορτάζει “ο Άη Γιάννης”»

vasilinos.wordpress.com

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Αγαπητοί μου φίλοι antigoldgr, εχθές αναρτήσατε στο ιστολόγιό σας το άρθρο μου με τίτλο: «Τι στο διάολο κάνετε; Γιατί κι αυτός ακόμα αδυνατεί να σας παρακολουθήσει».

Γνωστοποιείτε αρχικά το: «Από vasilinos» και αμέσως μετά αναφέρετε: «Γνώμη του παρόντος ιστολογίου είναι…» και αναφέρετε δικό σας σχόλιο. Θέλετε κατ’αρχήν να πιστέψω ότι με τόση εμπειρία, στερείσθε της στοιχειώδους διακρίσεως να θέσετε το: «Από vasilinos» πριν από το: «Εχθές εκδόθηκε…», από όπου αρχίζει το κείμενο του vasilinos; Έτσι που το έχετε κάνει, είναι σαν κάποιος από το ιστολόγιο «vasilinos» να σχολιάζει τον Αρχιμ. Χριστόδουλο.

Τώρα, όσον αφορά το σχόλιό σας που το απευθύνετε δημόσια, θέλω να σας πω αν δεν το έχετε καταλάβει σαν φίλοι μου, ότι είμαι πάντα δεκτικός στην καλόπιστη κριτική, όμως σε καμμία περίπτωση δεν δέχομαι κριτική αόριστη, γενική, που δεν αφορά την ουσία που διαπραγματεύεται το άρθρο μου. Το σχόλιό σας έχει ιδιοτέλεια, εξυπηρετεί γνωριμίες και συμφέροντά σας και ως εκ τούτου, επειδή είμαστε άνθρωποι και πολλές φορές λειτουργούμε αυτόματα με το συναίσθημα και όχι με την κοινή λογική, θέλω να σας δώσω μια ευκαιρία να επανορθώσετε. Θα περιμένω μέχρι σήμερα στις 11.00 π.μ. να σβήσετε το σχόλιό σας έμπροσθεν από το άρθρο μου. Εάν δεν σβηστεί, σας γνωστοποιώ ότι: «Σαν παπάς που είμαι, είμαι σε θέση εάν το επιθυμείτε, να σας αποδείξω πόσες φορές  τον χρόνο γιορτάζει “ο αη-Γιάννης”».

Το κείμενο το ξεκινάτε με το σχόλιό σας και τελειώνοντας θέσατε το σχόλιο του «Βλαδίμηρου» που «σκανδαλίστηκε». Προφανώς, σας άρεσε και σας βόλευε το σχόλιό του. Πείτε του λοιπόν εκ μέρους μου, μία καθαρά πνευματική συμβουλή: Εφ’όσον σκανδαλίζεται, να μην ανοίγει το facebook ή τον διαδικτυακό χώρο, αλλά να ανοίγει και να εντρυφά στο Ευαγγέλιο. Στο Ευαγγέλιο θα δει ότι ο Χριστός λέει: «Ει ο οφθαλμός σου σκανδαλίζει σε, έκβαλε αυτόν».

Διατελώ εν αναμονή των άμεσων ενεργειών σας. Δεν θα δεχθώ τηλεφωνικές εξηγήσεις.

Μετά τιμής και εκτιμήσεως,

o φίλος σας που δεν προσωποληπτεί,

Αρχιμ. Χριστόδουλος Αγγελόγλου

Leave a comment